LATAR BELAKANG SYARIKAT


Saza’s collection telah ditubuhkan secara rasmi pada 01-02-2008, merupakan sebuah perniagaan pemilikan tunggal. Perniagaan ini beroperasi di alamat No. 4 Mk 7  Pulau Betong. Aktiviti utama ialah menawarkan perkhidmatan tempahan pakaian dan lelaki seperti baju kurung, baju kebaya, baju melayu, blaus, jubah sulaman dan lain-lain. Perniagaan ini telah dimulakan secara sepenuhmasa 3 tahun yang lalu secarakecil- kecilan di rumah. Pemilik juga telah mengikuti pelbagai kursus dan pertandingan yang dianjurkan pihak KEMAS.

MISI
SAZA`S COLLECTION berhasrat untuk member perkhidmatan dalam bidang jahitan serta menyediakan khidmat yang terbaik dan berkualiti sejajar dengan perkembangan dunia fesyen dan teknologiterkini. Bersedia untuk memenuhi permintaan dari para pelanggan melalui kerja dan pengalaman sedia ada agar para pelangan berasa puas dengan hasil kerja. Seterusnya berpandangan jauh, perihatin serta menonjolkan sikap inovati bagi memantapkan lagi syarikat

VISI
Menjadi sebuah syarikat jahitan yang professional dan terkenal serta berdaya saing dalam menyediakan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan.

FALSAFAH
Saza`s  Collection lebih mengutamakan citarasa dan kepuasan para pelanggan dengan menyediakan perkhidmatan yang berkualiti dan bermutu.

 


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya

No comments:

Post a Comment